måndag 7 juli 2014

Underbara KAOS

Som ett litet o-plåster på mina redan överdrivet många skavsår har vi också flyttat med jobbet i dag. Det är väldigt fint och känns sproillans fräscht och fint – och mjukt med heltäckningsmattor – men jag får inte uppdatera mina webbläsare själv. Detta måste en administratör göra. Gud vet vad folk annars laddar hem för skit.

Jag kan meddela att det fortfarande är JULI! Min favoritmånad. Och det är finväder och värme. Så det gör faktiskt inget att jag är på jobbet, för jag hinner kanske bada sedan. Efter jobbet.

Om jag hittar hem vill säga. Hade omåttligt svårt att hitta från tunnelbanan till nya kontorshuset. Inte bara för att det är hopplöst lokalsinnesbefriade jag, utan kanske lite också för att det ÄR svårt.

Och OM jag plötsligt börjar tycka om att bada i iskallt vatten förstås. Känns hyfsat osannolikt.

See ya.


Inga kommentarer: